måste välja sida

kan inte välja vilket lag jag ska vara på. bli smal eller bara hälsosam. det går att kombinera. men det blir ändå krig i mitt huvud. när jag ändå kör racet kan jag glida med och bli smal på vägen. jag gör det. inte sluta äta eller äta lite. det är elakt mot kroppen. men lätt att falla i fällan när man är ensam i en vecka. okej imorgon på morgonen ska jag väga mig. jag ska göra det. om min kompis våg funkar. sen kanske jag väger mig en vecka efter det. bara för att checka om det blir skillnad. jag är snygg, men ska jag gå i klänning till nyår och jul vill jag ha fräschare ben. (åh vad jag tycker att jag själv låter töntig när jag läser det här - tur att min hjärna inte är skadad som den var i våras i alla fall. nu vet jag vad jag fightas mot. jag vet att jag lätt kan falla. på sätt och vis hatar jag att jag är kapabel att låta mig snubbla ner i träsket igen. whatever).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0