allt är krig

jag har gjort det. jag har vägt mig. jag väger 55,8 kg. det är stört mycket för lilla mig. men det jobbigaste är inte längre vikten. det är att jag faktiskt inte kan äta någonting alls utan att må dåligt. jag vet att jag inte borde, men jag har väldigt lust att sluta äta helt, men min karaktär är svag. efter ett tag äter jag i alla fall. jag löser inte problemet genom att sluta äta för alltid heller. ska till läkaren om några dagar i alla fall. (okej jag har ett mål på att väga 50 kg. då ligger jag inte på min smalaste vikt utan min normala typ. vid 52 borde mina brallor passa kanske? hoppas). jag vet inte vem jag fightas med och vem jag fightas mot längre. allt är bara krig

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0