ljuger eller sanningstalar

Jag vet inte om jag ljuger för mig själv eller min omgivning eller om jag talar sanning längre. Den enda jag någonsin varit ärlig mot i matfrågan är borta. Önskar vi kunde skita i allt annat vi haft tillsammans bara för att jag egentligen behöver honom nu. Jag måste kunna vara ärlig och berätta hur jag tänker, så jag fattar vad om är sant och falskt. Jag fattar ingenting längre. Varför klickade vi på alla områden? Varför vid fel tidpunkt? Hur ska jag nu hitta en ny hjälte?

Jag glömmer jämt att väga mig. Har lite smygångest. Ska försöka göra det imorgon. Bara ingen ser, för det är hemligt att jag bryr mig va?


Kommentarer
Postat av: Anonym



Ledsen över att du mår dåligt. Känner igen det där du skrev om kriget: man vet inte längre vem man fightas med och vem man fightas mot. Önskar bara att man kunde gå in i det så som man gjorde förr.



Tråkigt att det inte fungerar mellan dig och pojken din. Det är tungt. Men jag är övertygad om att du kommer hitta din hjälte. Om han verklgien är den rätte så kommer det att ordna sig.



Finns här om du vill prata.



kram

2009-12-10 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0