lätt att inte äta

Dag ett: lite mat
Dag två: nästan ingen mat
Dag tre: ingen mat
Dag fyra: ´tvungen att äta lite sallad och nachochips på kvällen
Dag fem: avocado, nachochips, gröt, sallad, choklad.

Imorgon är det julafton. Då ska jag äta mat. Men egentligen är det väldigt enkelt att skita i att äta. Det enda jobbiga är alla kontrollmänniskor man omger sig med. Hela tiden ska någon ha uppsikt över hur mycket eller lite du äter. Låt mig göra som jag vill.

Han är tillbaka. Han tycker om mig. Jag tycker om honom. Han har saknat mig. Vi vill satsa på varandra igen. Men vi tar det lungt, vi gör det i vår takt. Jag är rädd för att något ska gå snett, men jag måste våga åka med och bli sårbar genom att visa mina känslor (jättesvårt - ja).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0